Menu
 

Topic:

Senseo kapot hoe zit het met garantie?

Karien  schreef op: 10-12-2012 09:57:36
Helaas, mijn senseo is ermee opgehouden.
Al eerder wat problemen mee gehad, hij warmde op en als we de knop indrukte kregen we amper een half kopje koffie en viel hij uit.
Na het ontkalken deed hij het dan weer maar ook dat wilde niet meer helpen vanmorgen.
Ontkalken deden we altijd netjes als het lampje ging branden.
Nu kom ik erachter dat ik hem nog geen 2 jaar heb (pas in maart volgend jaar), we hebben hem
gekocht bij de kijkshop. En er zit dus 24 maanden garantie op.

Maarre hoe gaat dat dan? Kijkshop bellen en krijgen we dan gewoon een nieuwe? Vrees dat dat er niet in zit he? Of gaat het via philips zelf? Iemand een idee hoe dat werkt?
Baal er wel van, net een paar pakken pads gekocht in de aanbieding en nu is ie kapot.
 
Quote
Navigatie
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Bettie  schreef op: 10-12-2012 10:08:20
Als je 2 jaar garantie hebt, ga je er mee terug naar de winkel waar je 'm hebt gekocht. Enne...je niet laten afschepen dat jet rechtstreeks bij Philips moet zijn. De verkoper is degene waar jij mee te maken hebt en zij behoren het voor je op te lossen.
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Joycevanklaveren  schreef op: 10-12-2012 10:09:39
ik denk dat je met de senseo en bon terug moet naar de winkel.
zij beslissen of ze hem opsturen en laten maken.
als jijzelf die kosten moet betalen is dat vaak net zo duur als een nieuwe, dus let daar op

slijtage e.d horen niet altijd bij de garantie, dus houdt er rekening mee dat het kan zijn dat je met een nieuwe senseo de winkel iot loopt, maar dan wel uit je eigen zak.
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Joycevanklaveren  schreef op: 10-12-2012 10:11:10
ben benieuwd, laat je even weten hoe het is gegaan?
succes, in principe heb je er gewoon recht op
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Karien  schreef op: 10-12-2012 10:32:02
Vrees er dus ook voor dat we een nieuwe kunnen kopen.
Kijkshop is hier pas vanmiddag vanaf 13.00 uur open dus ik ga eerst ff bellen voordat ik met
mijn senseo naar de stad fiets. Ik laat het weten.
Philips heb ik net nog gebeld maar die krijg ik helemaal niet te pakken.
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Son  schreef op: 10-12-2012 10:56:19
Philips bellen hoor ! Die van ons was ook stuk, je kon hem terugsturen en binnen enkele weken gerepareerd weer terug gekregen. Werkt sneller als naar de winkel eaar die uiteindelijk ook bij philips beland
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Karien  schreef op: 10-12-2012 13:30:08

Nou ik heb maar gelijk Philips gebeld, en ik mag 'm opsturen, en word weer thuis bezorgd.
Zou de senseo 2 tot 3 weken kwijt zijn.
Misschien wel wat langer omdat kerst en oud en nieuw er natuurlijk tussen zit...dus we gaan
maar even terug naar de filterkoffie.

 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Linnie  schreef op: 10-12-2012 14:01:31
Je hebt geluk! 

Hier heeft mijn senseo het gisteren begeven, maar ik krijg geen garantie meer omdat hij ouder dan 2 jaar zou zijn. Ik heb geen aankoopbon meer, dus gaan ze uit van het serienummer
Dat is uit week 44 van 2010 en nu is het week 45 van 2012

Ik mag 50 euro gaan betalen voor een nieuwe boiler! Nou, dacht ik dus niet, dan koop ik wel een nieuwe voor dat geld!
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Karien  schreef op: 10-12-2012 20:28:24
Vond het ook erg makkelijk gaan via Philips, deden totaal niet moeilijk.
toen ik had opgehangen kreeg ik de mails al binnen wat ik erbij moest doen. En het verzendetiket.
Ik hoop alleen dat ik 'm niet te lang kwijt ben.

 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Mammie  schreef op: 10-12-2012 22:13:05
hebben wij ook gedaan.....alles weer gemaakt!! gratis!
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Nina1  schreef op: 10-12-2012 23:21:12
En dan ben je weer gewend aan de lekkerste koffie die er is; filterkoffie!! Hiet 2x senseo gehad maar uiteindelijk nu weer gewoon een DE apparaat! Heerlijke koffie!!! Vind senseo helemaal niet lekker meer!
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Joycevanklaveren  schreef op: 11-12-2012 14:19:16
nou wat fijn dat het zo goed is geregeld.
je krijgt wel alles vergoed?
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Karien  schreef op: 11-12-2012 14:39:47
Zo Sis dat is wel heel snel. Ik hoop op volgende week.

Ja het valt allemaal onder de garantie, die was nog niet verlopen, of hij moet helemaal niet meer te maken zijn dan weet ik het ook niet eigenlijk.
Vanmorgen heb ik hem weggebracht.
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Son  schreef op: 11-12-2012 15:13:46
Je hoeft niks te betalen hoor, garantie is garantie.
Bij mij duurde het wel 2 of 3 weken trouwens
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Janine  schreef op: 11-12-2012 15:26:38
Wij hadden dat een paar maand terug ook. eerst half kopje en later bijna niks.. ontkalken hielp ook niet, wij hebben hem toen naar de winkel gebracht waar we hem gekocht hebben , zijn hem toen 2 weken kwijt geweest maar is gratis gemaakt
 
Quote
RE: Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Karien  schreef op: 14-12-2012 10:44:16
Kreeg net een berichtje dat de senseo aangekomen was.
En dat ze het zullen bekijken.
 
Quote
Navigatie


Reageren op Senseo kapot hoe zit het met garantie?
Naam
Bericht